Veelgestelde vragen
Onder elke product staat aan maat label aangegeven voor het kiezen van de juiste maat.
Je kunt betalen met Visa, MasterCard, PayPal, iDEAL & Klarna. De betalingsopties kunnen per land verschillen.
Nadat je de gewenste betaalmethode hebt geselecteerd, word je doorgeleid naar de gekozen betalingsgateway. Zodra je betaling is voltooid, keer je terug naar Boersport.nl en zul je per e-mail je betalingsbevestiging ontvangen. Als de betaling wordt geannuleerd of mislukt, word je teruggestuurd naar Boersport.nl en zul je een foutmelding te zien krijgen. Vanaf die pagina kun je een andere betaalmethode kiezen.
Ja, je kunt de status van je bestelling controleren via je Boersport.-account. Als je nog geen account hebt, kun je er een aanmaken.
Sommige van onze artikelen worden opnieuw aangevuld, maar niet allemaal.
Als je updates over de aanvulling van producten in het algemeen wilt ontvangen, voor de nieuwsbrief van Boersport. (zie onderaan de pagina) en volg ons op Facebook & Instagram om er zeker van te zijn dat je niets misloopt.
Alle artikelen zijn op voorraad tenzij er bij een product “Uitverkocht” staat. Dit bericht wordt weergegeven nadat je je maat hebt geselecteerd (indien het artikel opties voor maten heeft).
Houd er rekening mee dat zelfs als een artikel zich in je winkelwagen bevindt, het niet wordt gereserveerd totdat je je bestelling hebt voltooid.
Na het voltooien van je betaling, ontvang je van Boersport een bevestigingsmail met je bestelnummer en een samenvatting van je bestelgegevens. Als je deze e-mail niet binnen 2 uur hebt ontvangen, neem dan contacom de geldigheid van de bestelling te bevestigen.